weLcOme to MybeLog AiEn ^^)


Sunday, December 26, 2010

Tak Sabar Nak Kawen!

Assalamualaikum..ye agak sopan saya harini memberi salam..fuh nerbes la bile fikir psl kawen! knp eh?
Mungkin saya rasa takut dan kurang yakin..ibu pesan suruh sembayang istikharah supaya perasaan dilema tu terhapus dan Allah akan meyakinkan jodoh kita atau sebaliknya..hmm..
Mungkin juga nerbes sebab persiapan belum complete lagi! huh! 81 Hari Lagii!! apa yang perlu dibuat? saya pon jadik blurr..++' saya tak pasti wedding checklist saya ni semua dah ada dalam list atau ada yang tercicir!


My Wedding Checklist
(Saturday 19th  March 2011)





Things
Date
Status
Note
Document



Sijil Kursus

 /

Borang

 x

Akuan Bujang

 x

Preparation



Pelamin

 90%

Brideroom Decoration

 0% !

Kad Jemputan

 90%
 Angah dah tempah
Katering

booked!

Sound System

 Ready!

Photoghrapher

Not Yet!

Flower Girl

 50%

Baju
Nikah

 50%

Bersanding

 60%

Sambut Menantu

 Not Yet!

Hantaran
For Him



1.Al-Qur’an

 /

2.Kasut

x

3.Wallet/Belt

x

4.Facial Set

x

5.Perfume

x

6.Kemeja/Seluar

x

7.Buah-buahan

 x

8.Halwa

x

9.Sirih Junjung

x

10.Kek

 x

11.Chocolate

 x

For Her



1.Al-Qur’an/Sejadah

 /

2.Cincin/Gelang/Rantai

x

3.Handbag

 x

4.Kasut

 x

5.Perfume

 x

6.Facial Set

 x

7.Sirih Junjung

 x

8.Buah

 x

9.Chocolate

 x

Gift
Bunga Telur

 40%

Kek

50%

Gula-gula

0%!



No comments:

Post a Comment